Filmer

0kommentarer

Den senaste tiden har jag gjort en liten observation när det gäller filmer.
Kollade precis på I am number four och den var faktiskt riktigt bra måste jag säga, hade inte riktigt förväntat mig att jag skulle tycka den var så bra som jag gjorde. Det fanns bara ett problem med filmen; den slutar på ett sådant sätt att det kan göras en uppföljare! Just att den slutar så är väl inte dåligt i sig men det känns som om alla filmer nu för tiden slutar så!! Speciellt filmer åt action hållet. Visst uppföljate kan vara kul ibland men det blir liksom bara töntigt när alla filmer görs på ett sånt sätt så att det går att göra uppföljard. Jag fattar att det är för att bolagen hoppas på att kunna tjäna mer pengar och jag förstår att de måste försöka på något sätt eftersom folk laddar ner så mycket. Jag är bara trött på att de tror att de enda sätten att göra det på är 1, actionfilmer baserade på serietidningar och 2, göra uppföljare möjligt ( ofta innehåller en film båda dessa!).
Så nu har jag ventilerat detta och kommer sova mycket bättre inatt :P

Kommentera

Publiceras ej