Konsumentirritation

0kommentarer

Var på mediamarkt idag för att köpa en surfplatta. Hade inte riktigt bestämt mig vilken jag ville ha så planen var att kolla runt på de jag var mest intresserade av och eventuellt köpa en. Efter att ha pratat lite med killen som jobbade där och funderat lite på av jag var i behov av så bestämde jag mig för en. Men då hade de naturligtvis inte en inne!! Jag hatar sånt när man äntligen bestämt sig för att köpa en grej och så finns den inte! Har kollat på alla andra mediamarkt som jag har nära till och ingen av dem har den surfplattan!! Några har själva plattan men inte tangentbordet som man kan köpa till. Visst jag kan säkert köpa bara tangentbordet från något annat sälle men det brukar ju alltid bli billigare att köpa sånt ihop.
Funderade på att beställa en när jag var där men jag antog att den säkert fanns på mediamarkt i Stockholm så gjorde inte det men tji fick jag! Har bestämt mig för att åka förbi där imorgon när jag ändå ska in till stan och besälla den eller kolla om jag kan köpa visningsexet. Det bästa vore ju om jag kunde köpa det men annars hoppas jag att jag kan få beställa den och att de kan skicka den till Stockholm. Jag misstänker att de inte kan göra det men man kan ju alltid fråga.

Kommentera

Publiceras ej