Tiden rinner iväg

0kommentarer

De senaste två veckorna har verkligen bara runnit iväg! Vet inte alls vad jag har lyckats sysselsätta mig med under alla dagarna!

Veckan hemma i Rottne var mycket bra och det hanns med att både träffa Emma, Jossan och Sanna men även att umgås med familjen :) Precis så jag vill att min tid hemma ska vara! Oftast blir det att man inte hinner göra allt man vill eftersom man är hemma så kort tiden men denna gången gick det faktiskt bra att få ihop allting.

Denna veckan har varit väldigt slapp hittills och det kommer nog inte ändras under de sista dagarna. En lektion i skolan är ju inte direkt jobbigt! Dock visar sig uppgiften vara lite jobbigare än vad jag hade räknat med. Eller så är det bara jag som inte har rätt mind set just nu för att sätta mig och skriva på den. Har börjat men tycker inte riktigt att det blir någonting bra. Jaja har ju till kl. 10 imorgon bitti på mig att bli färdig och det kommer jag bli eftersom det bara ska vara runt tre sidor.

Nu ska jag gå och äta en banan i hopp om att den ska ge mig en inspirationskick men om det inte händer tänkter jag överge uppgiften lite och läsa GoT istället :P

Kommentera

Publiceras ej