Vi har bilder i tusental men inte längre något minne kvar

0kommentarer

Åh denna veckan är verkligen hur bra som helst! Började i månsdags med att vi var på bio och såg The Lady. Den borde folk verkligen gå och se! En mycket bra film om en helt fantastiskt modig kvinna! Aung San Suu Kyi är en sådan person som jag ska berätta om för mina barn och vill att de ska se upp till! Jag visste ju vem hon var sedan innan och vad hon står för och så men det var intressant att se hur det hela började och hur brutala Burmas regering faktiskt har varit. Man fick ju veta mer om hennes privat liv också vilket i alla fall inte jag visst någonting om innan.

I tisdag var det träning på programmet. Som tur var var det jättefint väder för en gångs skull! Nu måste jag bara ta och köpa ett par fotbollsskor så att jag inte behöver halka omkring på gräset :P På söndag är det träning igen och efter den ska vi hem till Susie och basta, käka och umgås. Tror det kommer bli en riktigt bra kväll! :)

Igår var jag och Axel ett sånt där läskigt par som tränar ihop (ja jag tycker det är lite läskigt :P). Var på simhallen i Gustavsberg så det blev först en timme i gymmet och sen 20 minuters simning. Riktigt skönt var det, ska försöka sticka dit nästa vecka också, om vi är lediga samma dagar vill säga :P Funtar lite på att köpa ett medlemsskap där för man kan köpa ett som bara gäller innan klockan 14 och det kostar bara 2000 kr för ett år! Eftersom jag har så lite i skolan så kan jag ju gå precis vilken tid jag vill plus att det är väldigt skönt att träna på förmiddagen tycker jag, då har man det liksom gjort.

Imorgon kommer Mami och Papi hit! Inte för att det var så längesen jag såg dem men i alla fall, det är alltid kul när de kommer en sväng. Har dock insett att jag inte vet hur mycket vi kommer ses men ändå. På lördag ska jag, Johanna och Jenni på Jesus Christ Superstar!! Är grymt taggad inför det! Vi ska nog gå ut och käka innan och kanske blir det någon drink efter, vi får se :P

Yes där var en sammanfattning av min vecka :P Kände att folk behövde få veta hur den ser ut nu när den var så himla bra! Oh glömde ju att jag dessutom ska försöka få tag på biljetter till Kent på Cirkus den 26:e maj imorgon. Dock kommer det nog bli assvårt eftersom de släpper biljetter till Lady Gaga samtidigt!! Ticknet kommer nu typ kracha! Jaja jag har ju i alla fall en biljett till augusti så det är ju inte världens undergång om jag inte får en biljett men jag vill gärna gå redan nu i maj!

Kommentera

Publiceras ej