You make me feel like I can live another day

0kommentarer

Väldigt länge sedan det blev något inlägg här nu märker jag. Jag tänkt skriva flera gånger, till och med börjat på inlägg, men det har inte gått hela vägen. Det var flera gånger som jag skrev nästan ett helt inlägg och sen mot slutet så råkade jag antingen stänga ner fliken av misstag (och då försvann ju allt så jag inte orkade skriva om), andra gånger jag internet/datorn/blogg.se krabbat så allt har försvunnit, någon gång skulle jag skriva från paden men det gick inte lägga upp bilder från den så då struntade jag i det.
Men nu när jag sitter här och desperat försöker få ihop en vettig tenta till min sommarkurs så hittar man inspirationen igen! :P Jag är inte alls förvånad över att jag skriver här istället för i mitt worddokument kan jag ju säga :P Men det har i alla fall varit en riktigt bra kurs och jag är så glad att jag gick den! Men har bara läst en av böckerna ordentligt vilket gör att frågan som bygger på de två jag inte har läst går extremt trögt!! Har fått ihop en sida i alla fall och ska föröska få ner en halv till minst (får skriva max 2).
Annars är det ganska lugnt just nu :) Är hemma i Rottne i en månad och det känns ganska skönt även om jag saknar Axel dagar som den här då jag sitter och har lite panik över tentan. Det är liksom då man behöver en kram och några uppmuntrande ord så att man verkligen tar sig i kragen och kämpar!  Börjar känna mig riktigt stressad över att bli klar eftersom vi ska till Sven vid 18.30 ikväll och jag måste göra kroppkakor tills dess eftersom han ska få det i present av mig. Vill gärna få in dagens träning också men i värsta fall få det bli vila idag och träning imorgon istället.
Förövrigt har nu min högra tånagel äntligen trillat av och en ny har sakta men säkert börjat växa! Lyckades göra någonitng med tån på en match så att det kom blod under vilket ju gör att den till slut lossnar. Den har varit superlös ganska länge nu så jag har haft den tejpan i typ en månad och inte velat ta bort det eftersom den troligen skulle ramla av då. Men idag gjorde jag det i alla fall för jag började känna mig lite äklig! Dock är det ganska lugnt för det går liksom att sätta dit nageln och sen tejap så skyddarden ju huden under så det inte gör så ont. Även min vänsta stortånagel är på väg att falla. Det har varit blod under den med ett tag men på förra träningen så blev det värre och nu verkar det som om den också kommer lossna så småningom. Börjar fundera på om det är mina fotbollsskor som är för trånga eller nåt, ska ta och undersöka det någon gång :P

Kommentera

Publiceras ej