Ett litet ljus i tunneln

0kommentarer

Igår var jag helt redo att ge upp min forskningsrapport och göra den i augusti istället. Kännde bara att jag inte kom någonstans alls, jag var fast. Men det lblev lite bättre runt halv elva och jag kunde äntligen koncentrera mig och faktiskt producera lite text! Trots att jag var väldigt rädd för att flowet skulle försvinna om jag gick och la mig så var jag ju tvungen att göra det. Som tur var så försvann det inte! Det är inte världens flow så det går fortfarande ganska långsamt men det går i alla fall och det är allt som räknas!

Måste skriva knapt 500 ord till för att komma upp i minigränsen och 500 är faktiskt inte speciellt mycket. Jag har likosm inte ens skrivit inleding eller avslutning än och bara dem kommer ju bli runt 200-300 ord säkert. Ska verkligen bli så skönt när jag är klar!! Hela denna veckan har varit så jobbig för jag har vekrligen kännt att jag inte har haft tid med någonting annat. Har inte hunnit träna mer än en timme på hela veckan och det känns inte alls kul. Men nästa vecka ska jag ta tag i allt annat igen! Har ju dock min opponering nästa fredag och den är jag lite rädd för! Jag har ju aldrig varit med om det innan och även om jag vet hur det funkar så känns det ju jätteskumt att sitta där och försvara sin uppsats! Jag glömmer ju dessutom alltid bort vad jag har skrivit typ så fort jag har skrivit det! Måste du läsa in min egen rapport lika mycket som den jag ska opponera på!

Kommentera

Publiceras ej