Tentaångest!

0kommentarer

Efter att ha sovit för lite för mitt eget bästa inatt (runt knapt 3 timmar) kände jag mig sjukt uppgiven hela morgonen. Ville bara ge upp allt vad forskningsrapport heter och skita i att göra klart den. Det kändes som om jag aldrig skulle bli färdig och inlämningen är om en vecka! Men efter att ha kollat på dopet och tvingat mig själv att skriva lite smat tagit en tupplur så känns det lite bättre nu. Jag tror verkligen inte att min uppsats kommer vara i A eller B klass men jag ser ändå ett ljus långt där framme! Har skrivit 2000 ord nu och vi måste minst skriva 4000 så nu känns det ändå som ett uppnåligt mål.

Hoppade dessutom över min träning ikväll för att sitta hemma och skriva istället så nu känner jag ännu mer att jag faktiskt måste göra det för annars skippade jag ju den i onödan! Hade verkligen velat gå men eftersom den är inne på Gärdet så går halva dagen åt. Måste åka 17.00 och kommer hem 22.30 om jag ska gå på den. Jag har tyvärr inte så mycket tid just nu, måste prioritera denna sista uppgiften! Jag räknar iskallt med att bli i stort sätt klar till på torsdag. Ska skiva massa ikväll och imorgon efter lektionen ska jag sitta kvar och skriva ännu mer. Måste bara fråga min lärare lite grejer först och se vad hon säger om det jag har skrivit än så länge.

Nej nu är det dags att återgå till det vesentliga skrivandet! En till artikel ska jag i alla fall hinna skriva om ikväll och sen måste jag bara bestämma vilka mer jag ska använda mig av!

Kommentera

Publiceras ej